måste bara!

Det är bara ett måste, jag känner mig så jäkla beroende av att skriva hela tiden.
Det tar liksom aldrig stopp heller. Trots att jag vet att jag inte har någonting att skriva om så vill jag ändå skriva för att få bort all energi i min kropp. Jag har förresten glömt att berätta att jag fått sålt min gammla mobil nu, mammas kompis ska köpa den. I och med jag har en ny och orkar faktiskt inte gå och bära på två stycken så ska jag sälja den. Ni kommer ihåg den va? Eller jag har kanske inte visat er den? Men hur som helst det kvittar ju. Visst kommer jag att sakna den som fan, knapparna är riktigt sköna och mobilen är toppen.
Jag har velat ha den mobilen skit länge och nu när jag väl fick den så köpte jag ännu en ny. Hade jag fått studiebidraget och sånt så hade jag självklart behållt mobilen, men i och med jag inte får pengar nu varje månad och har inte en annan ekonomi heller så måste jag sälja den för att ha lite pengar och röra mig med. Det behöver alla. Och tur är det att jag inte rökar längre, för hade jag gjort det hade jag inte haft en enda krona. Det är dyrt och röka kom ihåg det, så börja aldrig med det!
Jag ångrar mig att jag började röka, men är glad att jag kunde sluta!:)
Skitsamma, nu ska jag sova! God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0