min pojke..

..är här nu. Han kom hit vid halv 6-6 tiden. Tog bussen in idag i och med bilen inte var ledig idag.
Han köpte med sig ett stort TOBLERONE och Marabou digestive till mig och min bror. Så söt!
Han ska ta bussen hem om drygt en timme. Sen ses vi inte mer denna veckan.
Men på fredag kommer han hit igen och blir här över helgen.
Det är ju trots allt Valborg i helgen, och vad ska ni då hitta på?
Festa eller vara med familjen och ta det lugnt eller ska ni bort?
Själv ska jag bort tillsammans med mamma, vi ska bort till hennes kompis och alla andra kommer också dit. Får väl se om det blir roligt, annars hittar jag nog tillbaka till Hörby igen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0