mjukglass 2

Var och handlade mjukglass för en stund sedan. För jag var så sugen på det och trodde att Hampe också var det, men det var han inte så det var bara jag och min bror som åt mjukglass idag. Sjukt gott!

Innan vi stack och handlade byggde jag även på mammas naglar, skit snygga faktiskt. Dock var det bara lösnaglar jag byggde på till henne men det blev skit snyggt.
Ska visa er senare hur dem blev. Hon köpte med sig ett nytt nagelack idag så det prövade vi.
Jag gjorde det som jag själv ville. Så ni får säga vad ni tycker sen..
Sen så har jag också klippt ner mina naglar helt, och målat dom i samma färg. Skit snyggt!
Jag har börjat fundera på att klippa av mitt hår, så jag bara har det axellångt. Vad tycker ni om ideén?
PUSSSSS♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du bara ska ta bort löshåret och klippa topparna lite <3 för du är fin i långt hår<3 älskat dig<3

2010-04-28 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0