nagelfixx'

Har sutti hela kvällen och pillat med naglar tillsammans med mamma. Igår fixade vi också dem, men idag så skulle jag sätta på mig mina lösnaglar. Så jag plockade fram sakerna och då ville mamma också ha nya. Så hon fick pilla med dem själv idag, för att jag redan hade satt på mig mina.
Har suttit med dem i 2-3 timmar? Kan det ens räcka!
Jag har undertiden blivit arg, förbannad och irriterad för att det inte har gått som jag velat. Men nu så blev resultatet ändå rätt bra. Trots att det är lite ojämt mellan mina två händer så tyckte jag bägge blev lika bra. Vänstran brukar ju alltid bli bättre, men nu är jag inte säker på att vänstran verkligen blev så bra. Så båda får vara mina favoriter.
Så jag sak visa er några bilder på naglarna. Så får ni gärna säga vad ni tycker;)!
PUSSSS♥


Ursäkta för den dåliga bilden, men jag var rätt skakig efter all pill.
Mina naglar, resultatet blev väl ganska bra?


Mina och mammas naglar.


vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0