NAGLAR

Mamma köpte som sagt ett nytt nagelack idag från DEPEND, en väldigt härlig färg valde hon.
Så ikväll satte vi oss ner och fixade naglarna, och jag är nöjd med mitt resultat med mamma naglar.



Först och främst satte jag på lösnaglar, helt vanliga naturliga lösnaglar som jag köpt på Åhléns.
De är väldigt långa till början men man klipper och filar precis som man själv vill ha dem.
Och mamma valde att ha medel långa denna gången så det fick hon.

Sen så valde jag att pröva den nya färgen, men visste inte riktigt hur jag skulle måla dem, så jag gav henne några förslag. Så tillslut blev det som på bilden ovan.

Jag tog sen en tvättsvamp och klippte av den så det blev en liten tärning, sen målade jag med färg på den och duttade nätt på nagel tipparna. Sen så målade jag glitter över hela naglen.
Inte alls komplicerat som det kanske ser ut. Visst blev det snyggt?



Mina egna naglar gjorde jag helt enkelt, klippte ner alla naglarna istället för att vissa skulle vara långa och vissa korta, sen så målade jag i samma färg som jag målade mammas tippar.
Sen så var det färgdit! Jag ska ta en bild på det nya nagelacket imorgon så ni kan se det, och kanske skriver jag ut nummer på lacket också så ni vet vilket det är, om ni vill då.


Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

ja dom blev fina älskling<3 du är duktig<3

2010-04-28 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0