Nanna kudden*

Nu tror jag att det är dags för mig att nanna kudden.
Alla andra har gjort det nu, eller är ialla fall påväg till att göra det nu i huset.
Mammas kompisar var här ikväll, lilla Felicia kom också där efter.
Hon kunde inte vara med sin pappa, hon grät och grät.
Men när hon var här var hon på hur bra humör som helst och skratta och log.
Hon ville väl bara ut och träffa lite folk. Den lilla tösen är verkligen inte alls jobbig att ta hand om.
Hon är alltid glad och inte gnällig mer än när hon har ont i sin mage,
då skriker hon och gråter. Men det gör ju alla små barn.
Uppdateringen denna helgen har varit låg jag vet, men ibland vill jag inte bara sitta framför datorn,
ibland vill jag hitta på saker med min familj, bara umgås som en helt vanlig familj.
Så denna helgen har jag inte varit vid datorn så mycket.
Ibland har man inte ens något vettigt att skriva om på bloggen, ibland är det helt onödig fakta som nu till exempel. Jag menar jag har ingenting vettigt att berätta men ändå sitter jag upp och skriver ett inlägg för att det ska vara så. Ganska onödigt men allt för er skull!;)
Ibland får man bita ihopa och göra något trots att man inte vill! Inte sant?
Aja, nu ska ajg ialla fall bädda ner mig och titta på film.
Skriver nog inte mer ikväll, ska upp tidigt imorgon i och med bror ska till skolan och sedan så ska jag inte sova bort dagarna mera. Ska göra någon nytta nu förtiden.
Och imorgon börjar Hampus även jobba, så jag ska upp och önska honom lycka till imorgon bitti.
Ni får sova så jätte gott, och drömma fina drömmar.
Vi hörs imorgon sötnosar!:*♥


bjuder även på en bild som är på mig såklart!;)
gammal bild, & jag saknar hur jag såg ut!"/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0