ny design igen

Nu har jag ändrat utseendet på min blogg igen. Jag kan verkligen inte låta bli pch hålla fingrarna borta asså. Hur mycket jag än skulle försöka så går det inte. Jag är ledsen!
Men här får ni en ny design och ny header och förmodligen kommer jag inte att ändra nu på ett tag, för jag blev väldigt nöjd med min header, som ni ser så är den mycket enklare än alla andra jag gjort. Helt vanlig vit bakgrund och en enkelt och gammal bild på mig och mitt namn och lite text. Inte mycket symboler eller massa mönster osv. Måste säga att denna är nog den första jag varit riktigt nöjd med så den är nog kvar ett tag till. Ialla fall tills jag hittat på en ny idé om hur headern kan se ut. Och bakgrunden ändrade jag också mest för att det är min månad snart och för att jag älskar rosa och tyckte den passa bättre till headern också!
Så vad tycker ni läsare? Blev det bra, eller är jag bara jobbig;)?






Kommentarer
Postat av: Agnes Kurki (:

den blev bra :D

2010-04-26 @ 13:59:02
Postat av: amanda :)

du ändrar den mycket :)

men den är iaf fin !:D

2010-04-27 @ 09:18:21
URL: http://itsmandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0