ny design

Nu har jag fixat en helt ny design.
Jag tog bort den andra kodmallen jag hade, och valde ett nytt tema och började genast att fixa så som jag ville ha det, och så som jag hade tänkt mig. Jag listade också ut hur jag kunde få mönstrad bakgrund istället för hel färgat. Och jag lyckades tillslut, det avr inget svårt men det var inte heller något väl gjort av mig. Utan jag ville bara testa så att det verkligen gick som jag tänkte. Nu är det bara headern som ska bytas också. Jag valde denna gången att ha lila tema istället för att alltid ha rosa och liknande färger. Och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet! Äntligen börjar jag lära mig, tummen upp för mig :thumbup:!
Nu ska jag strax börja fixa headern och små pilla lite.
Som ni ser så har jag fixat ram runt mina bilder också, och även det är lila.
Jag är nöjd med det jag valt och gjort! Ett grattis till mig för att jag lyckats kanske?;)

Kommentarer
Postat av: amanda :)

den blev riktigt najs :)

2010-04-08 @ 18:30:34
URL: http://itsmandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0