nya familjemedlemen

Vår nya familjemedlem är nu hos oss, var och hämtade lillen vid 4 tiden.
Nu har vi blivit från 3 till 4, och det känns toppen.
Var ute och gick en lång runda när vi kom hem, mötte Hampus vid Thaimassagen och sedan stack vi vidare mot shell där jag och mamma skulle hämta ut vårt packet. Sedan ringde vi dit min bror som inte visste om att vi hade hämtat en ny familjemedlem, han har inte vetat någonting alls. Jag och mamma har velat göra det som en vöerraskning för honom. Och han blev väldigt glad så fort han såg vad det var och vem det var!
Usch, så roligt vi haft det nu de 2 första timmarna, dock är lillen väldigt rädd för bilarna.
Det är en han, och han fick namnet Teddy!
Fruktansvärt söt liten Teddy har vi fått hem:)!
Nu ska ni få se bilder.


Första bilden på Teddy, självklart tillsammans med mamma.

Suddig men söt bild ändå!

Han är väldigt ivrig och han har upptäckt att tven är hans grej, när min bror satte igång tven gick han genast fram och stod där och tittade. Sedan satte han sig lite längre bort och titta. En fruktansvärt söt liten vovve!
Kraaam på er så länge! & ha en toppen fredags kväll, för det ska jag ha!♥


Kommentarer
Postat av: Agnes Kurki

naaew va söt! :D <3

2010-04-10 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0