nya naglar

Gjort nya naglar igen som jag berättade innan.
Känner att jag behöver förnya naglarna och färgerna på naglarna nu förtiden.
Känns så tråkigt att gå med samma färg på naglarna alltid och alltid se det slitna av
färgen sitta kvar. Nu när sommaren är påväg så känner jag att jag behöver byta färg på
mina naglar oftare och pyssla lite extra med dem.
Så det gjorde jag i söndags kväll, fick bara för mig det efter jag målade mammas naglar.
Jag tog mitt nagelkit och satte mig i köket och höll på där ute, målade även min killes naglar.
Haha! Han var villig till det själv, men bara för att vara snäll mot mig.
Ibland kan jag bara bli så uttråkad att jag får fnatt!:o RIKTIGT ILLA!
Ska visa er naglarna nu, och sedan ska jag spela vidare med mamma. Kram♥


Mina naglar. Fick bli vita denna gången med lite stenar i färger.
Enkelt att fixa fina och somriga naglar faktiskt.
1.Ta bort det gamla nagelacket om du har, sedan slipa lite snabbt.
2.Välj en färg och måla det, en eller två gånger.
3.Ta lack över alla naglar och ta en tandpetare till hjälp att sätta på stenarna.
4.Lacka över alla naglar igen för en finare nyans.
5.KLART!
Väldigt enkelt och fint, och tar inte alls för lång tid.
(beror ju helt på vilket nagelack man använder sig utav, vilket märke osv.)


Hampus naglar. Han valde en skarp depend färg!
Det är inget märkvärdigt med att måla dessa naglarna,
helt vanligt som jag gjorde med mina. Även han fick stenar på naglarna.
Två hjärtan på tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0