NYTT

Nu har jag skaffat nytt till gaderoben igen.
Fick en tröja av mamma, kanske lite liten, men väldigt fin så den tror jag att jag har på mig imorgon när vi ska bort på valborgsmiddag. Sen så hade mamma köpt med sig nylonleggins (eller vad det heter, lena är dem iaf.), så jag köpte dem av henne istället för att jag behöver nya leggins för att alla går i sönder och sen så har jag velat ha såna här lite lena och lackade leggins. Så det var perfekt nu när mamma köpte ett par såna. Köpte dem för 100kr av henne sen så hade jag tänkt köpa lite nya underkläder för att mina har ju försvunnit när jag tvättat mina kläder, typiskt att folk aldrig kan låta andras saker vara!
Hur som helst tog mamma en bild på mig när jag hade kläderna på, så ni ska få se på bilden.
PUSSSS♥


Tröjan sysn inte så bra, men det var ljust i bakgrunden. Men det är iallafall ett rådjur som tryck.

Tröjan kommer från H&M
Legginsen kommer från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0