ojojoj

Oja, nu är jag hemma igen efter en dag inne i Lund tillsammans med mamma och min bror.
Mötet gick bra, hoppas att det snart får ett slut. Efter mötet bar det av till NOVA för att mamma skulle byta skor till min bror sen så in till stan igen för att handla kebab & falafel. Gott som tusan är det:thumbup:!
Jag beställde som vanligt en av var sort, haha! Sen så köpte vi bullar till Teddy sen bussen in mot stationen där vi möte upp Hampus som hade tagit bussen in. Hade hänt en olycka inne på stationen, stod två ambulans bilar och en polisbil tror jag. Det är så läskigt när sånt händer!
Sen gick jag in på press byrå och köpte dricka till oss, och sen växlade jag in min lott och fick en ny. På den nya lotten vann jag också, dock 25kr som den andra men det är ju alltid något. Så ska växla in den sen någonstans:).

Vi har haft lite strul nu ikväll efter vi kommit hem, haft inbrott i förrådet där nere ju, men nu hade ännu fler saker försvunnit så vi har polisanmält det och ringt ägaren till lägenheten. Dock hittade Hampus väskan som de hade tagit, de var i en annan förråd. STÖRT egentligen att man ställer in det i sin egna förråd och inte stänger dörren så alla kan se in?! Men jaja, väl tänkt? NEJ!
Nu ska jag inte babbla mer, ska äta min kebab nu sen så ska jag käka godis!:)
PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0