paj & cola

Här sitter jag i soffan och äter paj och dricker cola.
Mammas kompis är här, även Felicia. Hon sitter precis bredvid mig och leker med sig själv. Teddy springer runt och biter folk hela tiden, dryg hund!

Asså jag har sån tandvärk så jag vill slita av mina tänder. Varför har man alltid värk i sina tänder?
Varför finns tänder och varför ställer de till med massa värkar?!
Aja, hur som helst, imorgon drar jag in till Lund igen för möte med mamma sedan lite shopping efter det väl, sen så ska vi käka kinamat. Kanske kommer Hampus efter jobbet vet inte riktigt, får se om han får sin lön då. Det hade varit lite klödd med det idag, för de hade glömt skriva in att han var anställd eller något! (jag kommer inte ihåg.)
Har intetagit nya bilder nu på några dagar. Eller jo på Teddy men inte på mig själv eller på min mage. Jag har ju trots allt gått in i en ny vecka nu. Men det är nog inte så stor skillnad från förra veckan. Haha! Men tar kanske en bild imorgon när jag ändå ska göra vid mig inför Lund. Får se!
Nu ska jag vara social mot de andra! pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0