PÅSKÄGG

Nu är det ju påsk, eller ialla fall en början.
Skärtorsdag idag, och om jag förstår det rätt så är det då alla
påskkärringar är ute och knackar på dörrarna.
Jag själv vill klä ut mig, men känner att jag inte har åldern inne för det,
visst att det inte har någon åldersgräns.
Men jag vet inte om jag orkar gå ut och vandra runder när jag går och är gravid
och har världens ryggvärk. Så jag tror jag sitter hemma och ber om godis istället. Haha!
Det enda jag längtat efter nu när det är påsk är ju såklart det populära PÅSKÄGGET!
Och idag när jag kom hem till mamma igen så hade hon köpt 3 påskägg till mig, Hampus & bror.
En sådan kär mor jag har, sån borde alla ha.
Så jag tog fram dem och vi gömde vars ett. Dock letade jag efter Hampus som hade gömt det på
det värsta stället, det tog en stund för mig. Men jag hittade det i mammas väska!;) Haha!
Sedan så letade de efter vars ett ägg, enklare för dem dock.
Men vem har sagt att jag är bra på att hitta saker?!
Och sedan fick jag och bror pengar av mammas kompis också. TACK!
Imorgon är det påskmiddag med lite folk. Trevligt ska det bli.
Nu sitter jag här och tittar på thaifilm och äter ur mitt påskägg och självklart har jag cola bredvid mig också,
Hampus och bror var precis nere och köpte det! Mamma lämnade oss sen innan,
men kommer hem senare ikväll.

Mitt extremt fina påskägg!

Som ni kanske har sett har jag lagt in dagens outfit bild också på inlägget under.
Måste säga att det var ett bra tag sedan jag gjorde det.
Men som jag har sagt förr så är det inte lönt att lägga in en massa dagens outfit bilder när man
bara går hemma och ser likadan ut varje dag. Men visst får ni bilder på mig ändå!
Men nu kanske ni får dagens outfit bilder lite oftare. Vem vet?;)
Innan idag tog jag och Hampus också en massa bilder som jag ska visa er här på bloggen.
Har just förtillfället inte mer att skriva. Så vi hörs sen.♥


Ja mitt hår ser rätt ut, men det är ljuset.

Hampus försöker fixa håret så det blir rätt.

Man kan inte alltid vara snygg!

Jag och min söta pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0