pill & fix'

Har suttit och fixat och pillat med två bilder nu precis.
Men ska nog ta och lägga mig nu, bar ut Teddy innan, nu är han vaken och ligger bredvid mig. Han fick komma upp för att jag är snäll idag. Men annars så vill jag att han sover själv helst. För när han blir större kan han inte sova med mig för han är rent för stor då för att ligga bredvid mig. Haha!
Fixade inga speciella bilder, men jag kan visa er dem två jag pillat lite med.
Jag gjorde det mest för skoj skull, inte för att de ska användas någonstans.
Ibland så är det faktiskt inte alltid viktigit att ta nya bilder bara för att man använt de andra bilderna.
Bara man ändrar på dem, fixar till dem lite så är de som nya igen. Bara det att det är likadan bild.
Ibland gör jag det för att jag inte orkar med att ta en massa foton hela tiden. Ibland har man inte tid för sånt faktiskt. Trots att jag är hemma om dagarna så är jag trött och har fullt upp.
Aja, jag skriver alltid långa inlägg nu ska jag sova, puss och godnatt!♥



JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN MEST I HELA VÄRLDEN!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0