riktigt härligt väder


Ni får en av de nyaste bilderna, knappt tagen för 1 minut sedan!;)
Härligt väder ute!:thumbup:

Hur som helst så ser ni kanske att jag gjort vid mig nu, var ute med lillskiten också för en stund sedan. Självklart gjorde han ingenting. Men nu ligger han och vilar så kissat inne har han inte gjort ännu.
Jag sitter just nu och käkar glass. Och idag blir det att vara hemma och ta det lugnt bara, har inte funnit mina pengar ännu så syster besök får ske en annan dag. Men vill egentligen dit idag i och med det var så länge sedan sist och sen så är det fint väder idag också ju. Men aja, det får helt enkelt vänta.
Ska snart ta itu med tvätten också, en hel del ska vikas och en hel del ska strykas.
Sen ska jag väl ta och kolla när lillen ska till vetrinären nästa gång, det är en spruta till han ska ta,
och sedan ska han ta någonting i början av nästa månad. Så jag måste läsa på lapparna om man ska boka tid eller om det redan är gjort eller hur man ska göra. Aldrig varit med eller gjort något sådant förr ju.
Nu måste jag kissa, ses sen. kraaam♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0