rött nu

Ha inte berättat att jag faktikst färgade mitt hår innan idag.
Mammas kompis är frisör så hon hade gett oss en massa färger, och jag hade inte en aning om vad det var för färger i och med att frisörer inte har sådan hårfärgsförpackningar på deras produkter.
Istället stod det en massa nummer, sådant som frisörer är bra på och håller koll på.
Men jag visst inte det, så jag tog en tubfärg och kletade det i luggen.
Jag ville börja nätt så att inte hela håret blir helt missfärgat. Efter en 30 minuter tar jag och tvättar bort det, och jag ser att vattnet är rött! Shiit, tänkte jag.
Men det syntes inte när jag hade torkat håret så jag gick ju och vilade,
och jag la inte märke till det senare heller. Men min bror gjorde det och frågade om jag hade färgat håret, så jag svarade bara; ja, syns det?
Då ger han ett svar som JA! Har du inte märkt själv vilken färg det är, det är ju helt rött! Jag visste inte vad jag skulle svara, så jag sa bara; jag visste inte vad det var för färg jag bara tog en.
Då började han och hans kompis att skratta och min bror suckade bara och sa maaay!
Asch, sånt händer ibland, vad ska man göra, jag vill gör något nytt med mitt hår. För färgade jag det hela tiden, nu har jag inte gjort det på ett halvår något?
Så nu kliade det i fingrarna igen, och sedan jag satt på löshåret har jag inte färgat håret för att jag inte velat göra det slitet eller något. För det är ju inte så jävla snyggt med slitna toppar?!:s
Men nu kände jag att jag ialla fall kunde göra något med bara luggen, det är ju ändå så pass lite så att det syns ju inte, men nu när jag tittar mig själv i speglen syns det faktsiskt rejält.
Har inte tagit någon bild, men jag ska ta en bild imorgon och visa er min konst;)!


Bilden är snygg! Första paint bild jag gjort på länge.
Pussaaar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0