segt

Usch, allting känns så jävla segt just nu. Väckte precis min bror som ska gå ut med Teddy nu. Hela morgonen har jag legat och smsat med Hampus och läst olika bloggar. Känns ganska skönt att vara uppe såhär tidigt, men segt att ögonen svider och magen gör ont. ISCH ISCH! Anna kommer väl snart så jag ska nog upp och klä på mig snart så jag inte skrämmer bort;). Hampus har börjat jobba nu, och trevligt är väl det för honom som har en sysselsättning. Vissa andra har ju inte det satt säga. Just nu vill jag bara ut och fika någonstans, shoppa och ha det allmänt mysigt. Varför är man inte så rik så att man kan det som alla andra kändisar?:s
Nej, nu drömmer jag mig in i det sista igen!
Nu ska jag käka en macka. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0