shopping

Idag har jag varit på en ren shoppingtur i Lund tillsammans med mammas två kompisar. Bara tjejer dock. Och det var hur roligt som helst, och vi hade väldigt skoj. Det var mycket rea inne på H&M men ingenting snyggt passar mig längre. Så jag köpte bara två par linnen, en till mig och en till mamma. Fick bli rosa och turkos, skulle ha den turkosa själv, men mamma valde den istället så jag köper en ny sen på fredag då jag ska in igen. Sedan fick jag tag på en cool och passande bh också. Har ju som sagt inte många som passar mig längre. Glömde att jag skulle köpa trosor, så det får jag fixa på fredag istället. Behöver det i och med alla mina kläder försvinner i tvätten!"/ Sedan fick det bli en mjukglass också inne på donken, sedan bar det av til Nova där jag kollade på skor. Det blev 2 par as snygga skor, dock är den ena lite för stor, men skit i det. Jag ville ha dom så inget hindrade mig ifrån det. Dagen har avrit toppen bra, och mötet idag blev väl inte så lyckat kanske.. Men så kan det gå när man snackar med socialen! Har precis ätit mat, mamma lagade kyckling och till det hade vi potatisgratäng som mamma gjort och sparat. Nu sitter vi och tittar på film. Kanske inte så mycket film tittande på mig, men jag var tvungen att göra ett inlägg. Det kliade i fingrarna lite smått:)! Nu ska jag måla naglarna igen, gör det allt för ofta nu tycker jag men innan det ska ni få bilder på dagens lilla shopping.
Hoppas ni haft en toppen bra dag, för det har jag haft:)!
Pussssarr♥


Mitt rosa linne och min coola bh! Sån är jag;)!

nya skorna. sjukt nöjda över dem trots att dom var lite för stora.

de andra paret, mamma prövar dom!

mamma i sitt nya linne som hon fick av mig, och sedan mina skor.
Söt, men sär!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0