Shopping?!

Jag måste bara påpeka att jag är så sugen på att shoppa just nu.
Jag behöver nytt i gaderoben! (egentligen inte, men jag vill ha nytt i gaderoben!)
Egentligen behöver jag inte nytt med tanken på att jag fick massor av kläder förra helgen,
men jag vill ha nya vår/sommarskor, keps, väska och en massa onödig smink.
Jag är bäst på att vara onödigast ibland:thumbup:!
Men det är trots allt så det ska vara när man är född till tjej.
Men nya skor behöver jag faktiskt, och nytt smink också.
Mitt gamla smink börjar gå mot sitt slut nu, de har gjort sitt jobb. Så dags för nytt!
Får vänta ett litet tag till, sen så ska jag inför skaffa mig nya saker.

Är det fler än jag som älskar att vara onödiga när det gäller shopping?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes! handlar säkert kläder och saker jag inte behöver för 1500 - 2000 varje månad! Men det är ju kul och man lever bara en gång så varför inte? :) :D

2010-04-03 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0