slapp

Nu har jag diskat upp disken, där är ett få tal saker kvar som ska diskas men det tar jag sen när det är plats på diskhållaren. Nu sitter jag i köket och slappar, precis kokat upp kaffe och ätit knäckebröd med ost och gurka på. Det är alltid lika skönt att slappna av när man vet att allting är rent och fint.
Finns nog inget bättre än att komma hem till ett rent, fräscht och god luktande hem. Jag älskar doften av medlet man har när man moppar golven. Finns ju hur många varianter som helst, men doften av blommor på sommaren är nog det bästa som finns. Teddy ligger och sover just nu, han är också trött efter all trams han hållt på med undertiden. Jag vet vad han är rädd för nu, dammsugaren såklart! Han hoppade genast upp när jag satte igång den, sen när jag var i samma rum som han var i så gömde han sig under sängen. Naw, stackare!
Jag har hunnit ta några få bilder också idag, ska lägga upp dem snart.
Tänkte gå ut och ta lite bilder sen när min bror kommit hem, och det gör han om ca 30 minuter.
Senare ikväll kommer Hampus också. Jag längtar!:)
Nu får ni se bilder. Kanske bjuder på en dagens outfit också, men jag ser nästan likadan ut som igår, fast har den nya tröjan jag fick av mamma på mig istället.
Puss & kram!♥



lillskiten snodde musen och skulle gömma sig under sängen!

mitt ansikte idag, blev kanske inte den tunnaste sminkningen,
men så blir det alltid när jag försöker göra det så naturligt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0