smycke

Just för tillfället sitter jag i köket tillsammans med mamma och hennes kompis Ann. Självklart lilla Felicia också.
Sitter och rotar igenom alla smycken som vi köpte i Thailand som vi glömt bort helt. Så nu ska jag smycka mig lite extra mycket. Haha! Nej, men i och med det är vår nu och snart sommar så gäller det ju att vara färgglad tillsammans med snygga vår/sommar kläder. Usch, ja.
Imorgon ska jag in till Lund på möte tillsammans med henne Advokat och snacka.
Sedan så blir det kebab och falafel rulle på hemvägen. Ska även köpa med till bror också i och med han ska stanna hemma. För han hinner inte hem innan jag åker.
Mumms, vad gott det ska vara med falafel rulle, men jag ska även köpa kebab också. Haha!;)
Mamma får ju lön imorgon och då ska hon betala mig för massagen hon fick.

Hade tänkt köpa lite pärlor och smycke tillbehör så jag kan pyssla ihopa egna smycken nu när jag ändå sitter hemma och inte gör någonting. Det är bra att ha smycken så man kan variera lite sen till sommaren. Gud, vad jag är smart! Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag snacka klart med min pojkvän.
Vi höörs senare!♥


vissa kanske inte märker hur vacker smycken gör en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0