snö?

Har kommit hem nu från att ha mött upp mamma till att handla mat.
Ikväll blir det som sagt thaimat, vi håller på nu med att laga det. Mamma mest för jag kan som sagt inte så mycket med thailändsk mat att göra. Men jag försöker så gott jag kan med det jag kan.
Hampus ringde för en stund sedan och han kommer snart. Han skulle bara duscha först.
Och nu snöar det igen?! Hur kan det gå, hur kan det lyckas?
Det har varit hur fint väder som helst, och nu börjar skitvädret igen?:o
Nej, det är ju hemskt! Jag vill inte tro att det är sant. Så nu ska jag inte ut mer, inte förens det är fint igen!

Nu måste jag hjälpa mamma bloggar mer senare ikväll.
PUSSS!♥


Kommentarer
Postat av: myolivia *

kom in & kolla !

min blogg äe till för alla !

2010-04-20 @ 19:04:24
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0