soligt

Idag är det verkligen soligt ute, fint härligt vår väder är det.
Ska nog gå ut och gå en runda senare också, ska se om jag kan få med mamma också.
Blir ju roligare om man är flera stycken.
Jag hade gärna velat äta glass idag, men jag ska inte äta för mycket skit!
Idag åt jag faktiskt en ganska bra frukost, en macka, ägg och varmchoklad till dricka.
Gick ner lätt och bra, men dock blev jag väldigt mätt.
Mamma har lagat kvälls mat till oss redan, vet inte om hon ska någonstans,
men man vet aldrig med henne. Ibland får hon bara för sig att sticka ut till någon,
eller så ringer hennes kompisar och så ska de ut.
Typiskt henne som inte kan vara hemma.
Bror har precis stuckit och snackar just nu med sin far.
Fast jag vet inte var de körde,
men antar att de kommer igen snart. För bror ville inte till sin far idag.
Så kan det också vara ibland, varför ska alltid vuxna få bestämma och
bete sig som dem vill?
Varför är det aldrig barnen som får bestämma och vilja något?!
Jag tycker det är dåligt att man aldrig låter sina barn bestämma något,
utan istället bestämmer man själv saker och får sina barn att må dåligt. DUMT!
Aja, nu ska jag titta på lite film, sen ut!
Ni får ha en toppen bra dag sålänge, vi hörs senare. Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0