sov gott

Nu ska jag ta och lägga mig. Bläddrat runder lite på internet, läst lite bloggar och så har jag fixat en ny graviditetsräknare på bloggen. Den räknar hur många veckor och dagar man är i, hur många dagar/veckor det är kvar tills det är beräknat, sedan hur länge jag gått. i veckor och dagar. Rätt roligt att veta det och rätt coolt att det finns så mycket olika saker man kan lägga till som ränkar åt en. Det tycker jag faktiskt är sjukt bra:thumbup:! Vad tycker ni, är det bra eller dåligt?
Men jag tycker det fortfarande är lite konstigt, det står att jag gått 23 veckor och 0 dagar, vilket betyder att jag är inne i min 24 vecka. Men det är jag ju inte förens imorgon?! Så den räknar en dag för snabbt om det stämmer, eller så kanske det inte riktigt stämmer. Asch, strunt samma. Det är en dag och det dör jag inte av!:)
Nu är det ialla fall sängen, mina inlägg blir alltid långa!
Sov gott, dröm sött och vakna glatt:)! Puss och kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0