sov så gott

Nu kallar sängen faktiskt på mig. Jag är trött efter en dag med håll igång.
Imorgon ska jag vila ut helt, sen så ska jag duscha och göra vid min inför kvällen.
Och så ska jag välja ut en jävla tröja också om jag lyckas göra det! Om Hampus kommer hit i god tid så ska jag be honom följa med mig ner och hämta upp lådan med mina kläder, så jag kan se om där är nånting kvar eller om tjuvarna tagit allt som tillhör mig. Vi har ju inte varit nere sen i söndags så man vet ju aldrig. Men hur som helst så ska jag kolla om där är kläder kvar som jag vill ha, för i såna fall ska jag rota igenom lådan och se om jag hittar någon fin tröja eller tunika som jag kan ha på mig:).
Men nu ska jag sova, så ni får ha det bra och sova så gott sen när ni ska sova!
PUSSSSS OCH KRAAAM!♥


En bild sen idag, fast omgjord. Dock bara sharpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0