Städat

Idag har jag varit duktig må jag säga, jag har städat hela lägenheten alldeles själv, med endast min egen vilja också. Mamma har inte bett mig göra det, men jag tyckte att här såg ut som fan asså. Det är nu när vi har Teddy och han är så liten och plockar fram allt och lägger inte tillbaka det heller. Sen så biter han i sönder saker och sånt, det är drygt men det är så barn är ju. Så jag tog fram dammsugaren , Teddy blev som vanligt rädd så han kissade faktiskt ner köket och det droppade. Jag märkte inte det förän jag väl skulle dammsuga under bordet. Stackare som är rädd för en dammsugare. Så jag fick torka upp det innan ajg fortsatte att dammsuga, sen har jag moppat golven också sen till sist men inte minst städade jag toaletten. Usch, jag känner mig som en hemmafru men det kanske bero på att jag är det också lite. Haha! Nej, så gammal är jag inte ännu så jag är hemmafru.
Ska snart ner och boka tvätt tid åt mamma. Men min bror vill ju aldrig komma hem någon gång så han kan följa med mig ner. Jag kan erkänna en sak, att jag hatar att gå ner till tvättstugan själv, för jag är så jävla rädd! Jag vet inte varför men jag är så rädd. Rädd att där är någon skum människa som kanske börjar prata med mig, eller att där är någon som ska komma och ta mig osv. (Ni vet tankar!)
Ni känner säkert igen er själva i det, inte vet jag. Men jag vet att jag inte är den enda i hela världen som tänker så. Nej, nu börjar jag bli knäpp. Snart ska jag nog ta mig en macka och sen peta ner till tvättstugan trots att min bror inte kommit hem. Sen ska jag börja koka ris också så mamma kan laga resten:)!
Vad har ni gjort denna fina dagen? Vissa av er sitter säkert fortfarande i skolan och tycker att det är skit. Det kanske det är men det är skit att sitta hemma också.
Ha en fortsatt bra dag, vi hörs senare!
PUSSSSSARR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0