Strax..

..ska jag åka iväg. Annas mamma kommer väl snart och hämtar mig för ett barnmorskebesök i Höör hos Lotta. Kanske följer Anna också med, vet inte ännu. Får väl vänta och se helt enkelt!
Har gjort vid mig nu och det gick väl ganska bra, blev bara en enkel sminkning orkade inte kletta på en massa skit som jag gör annars. För er som inte visste det så brukar jag vara väldigt lat med att tvätta bort mitt smink, så jag sover oftast med det. Och nej jag får inte finnar av det!
Hur som helst så kommer jag snart att åka iväg, just nu sitter jag i köket och mår illa. VET INTE VARFÖR!?
Sitter och äter ett äpple men det känns som jag måste sluta, för det känns som att det ska komma ut samma håll igen? Min bror kom hem för en stund sedan och har en kompis med sig. Så han får sällskap när jag är borta. Han tycker ju verkligen inte om att vara själv! Nu ska jag avsluta för att packa ihopa min saker.
Ha de så bra så länge, berättar sen hur det gått! PUUUSSSS & KRRAAAM!♥


en sur bild på mig. men jag är faktiskt inte sur, jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0