stressad & lack

Heeejsan!

Jag har haft en väldigt stressig morgon. Vaknade 10 minuter i 11 imorse och jag fick panik. Jag skulle upp vid 10 halv 11 för att slippa stressa häcken av mig själv. Men jag gick rakt i i duschen, sen satte jag på mig kläderna direkt utan att ens tveka om vilka plag jag skulle ta på mig, sen så sminka jag mig och snackade samtidigt telefon med Hampus. Det var dock lite jobbigt för jag kan inte sminka och prata samtidigt det går bara inte! Sen så packade jag allt i och med jag skulle lämna bort Teddy, vi stack ner till källaren och då märker jag att någon slitit upp vårt förråd! Jag blev livrädd.(vet inte varför?) Jag trodde där skulle vara någon som kanske skulle börja bråka med mig så jag letade efter mina saker snabbt som fan hittade mina Kawasaki skor och ett par andra lite ballerina med klack så de tog jag med mig, sen så tog jag en halsduk också behöver det nu när det blåser och regnar ute tänkte jag. Sen gick jag uppåt mot mammas kompis som skulle passa Teddy, men när jag kommit halvvägs säger hon att hon inte kan och att jag får ta med mig honom till LUND. GUUUD! Vissa människor kan inte komma ut med saker och ting i god tid eller? Jag som stressat för att gå upp dit och lämna honom. Ja, jag är lack just nu!
Mamma svarar mig inte. Vad fan är det för dag idag egentligen?
Hur som helst så ska jag snart bege mig ut och möta min bror som kommer strax. Sen å ska jag dra mot bussen.
Tog några bilder nu när jag kom in igen, men inga blev bra!(jag tror detta är någon skit dag för mig!)
Nu ska jag ialla fall ta på mig ytterplagen sen ska jag ge mig ut i skitvädret igen med en lat jävla TEDDY!
Jag hoppas ni får en bättre dag än mig ialla fall. Vi hörs senare ikväll så ska ni få en dagens outfit också!
PUSSS & KRAAAAM♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0