sugen..

.. på något riktigt gott nu. Men jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Våfflor åt jag ju igår, glass äter jag varje dag nu mera, baka orkar jag inte. Så vad ska jag fixa och äta? Några förslag på något gått men som inte tar allt för lång tid? Hade varit väldigt snällt av er isåna fall.
Jag har precis fixat en logg eller vad man ska kalla det, det är ialla fall med mitt namn som ska avsluta inläggen varje gång. Jag har haft det tidigare men slutade med det för att jag alltid glömde bort att jag hade en logg som jag skulle avsluta med, så jag avslutade helt. Men nu ger jag det ett nytt försök och ni får gärna påminna mig om att jag ska lägga in det om ni ser eller märker att jag glömt det någon gång!
Jag ska nog ta lite saft och glass nu trots allt, för jag vet inget annat jag kan äta.

Kram!♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0