Thaidans

Jag satt precis inne och kollade runt på FB, och då märkte jag att jag hade missat en hel del bilder
som blivit tagna när jag skulle ha dansat Thaidans.
Som de flesta vet så är jag ju från Thailand, min mamma är ju där ifrån och i Eslöv har de
typ ett buddhism tempel. Och förr dansade jag ofta Thaidans där, men efter allt som hänt har jag inte dansat på ett år, och gruppen jag dansa med dansar inte så mycket längre.
Jag är väldigt sugen på att dansa igen, men jag klarar nog inte av att stå och dansa med ett bowlingklot.
Så det får helt enkelt vänta tills jag är redo och allt är på plats igen.
Det är jo trots allt aldrig försent för att dansa Thaidans, för det är nog dem mest lugnaste danserna jag varit med om. Visst finns det snabba låtar också, men flest långsama tråkiga låtar.
Jag väljer alltid att dansa till en snabb och tempo låt, för annars klara jag inte av att hålla takten.
Så kan det vara, jag ska visa er bilderna jag hittade, saknar dock att se ut som förr måste jag säga.
Nu är jag bara allmänt tjock och mullig. Men aja, det går över.
Och jag funderar på att ta av mitt löshår och färga håret blondt igen. Vad tycker ni?:)


Här får ni två söta bilder! Den andra bilden är nog bäst om jag får säga det själv.
För den första är ingen beredd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0