Tider..

Det finns alltid tider man aldrig glömmer, tider man minns extra mycket, tider som varit
och som aldrig mer kommer att komma tillbaka. Tider då allting kanske inte var som bäst,
men man minns ändå det som något perfekt.
Jag har massor med tider som jag minns, vissa mer än andra.
Minnen är det enda som lever kvar, tiderna är förbi och kommer inte tillbaka igen!
En del saker kommer jag aldrig att glömma, en del saker kommer jag alltid att minnas.
Trots att vissa saker är känsliga och sorliga så kommer jag att minnas det som något perfekt
och bra i mitt liv. Jag tänker aldrig se ner på det, jag tänker aldrig ta det som något hemskt i mitt liv.
Jag älskar det jag gått igenom, jag är glad över allt som hänt mig, trots hemska saker.
Men det är det som tagit mig ända hit. Det är allt det gamla som fått mig till den jag är idag.
Jag kommer aldrig att glömma något!


En bild från 2009, saknar mitt hår, mitt gamla utseende.
Mina gamla stunder. Men minnena lever kvar.
Man märker aldrig hur mycket en människa förändras,
men jag har insett det nu att en människa förändras
mer än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0