TOBLERONE

Sitter i sängen med datorn och dricker jucie och äter toblerone, sjukt gott! Hade tänkt att gå och lägga mi nu snart, för jag är rätt trött. Dagen har varit full packad idag och jag känner att jag bara vill lägga mig ner och sova, så det ska jag se till att göra. Imorgon är en ny dag, vet inte riktigt vad som händer. Ingenting planerat än så länge, men om Hampus slutar tidigt så tar han sig hit skulle jag tro. Kanske blir det mjukglass på det hela också. På dagen kommer nog Anna upp och lämnar mina pengar. Denna månaden har ekonomin för mig flytit på rätt bra, först fick jag ju 100kr av mammas kompis för mobilen sen så shoppa jag men inte för allt, sen har jag lagt ut pengar till folk så länge 230kr så jag får det senare väl. Sen så 1050kr på banken för att mamma är snäll och ger mig det nu varje månad, sen så får jag 675kr imorgon, så ja ekonomin har varit bra denna månaden, men sen har jag en mobil ränking på 444kr;s. Sen har jag inte mer än 700kr kvar på baknen något för jag handlade mat igår och sen i Lördags handlade jag glass och sånt skit. Men men, jag ska inte handla mer denna månaden ändå, mer än en ny mascara och pärlor så jag kan pyssla med om dagarna då jag är hemma.
Hur som helst så orkar jag inte skriva mer nu, ska faktiskt sova nu.
Ha det så bra, vi hörs imorgon! Sov gott och dröm fina drömmar:).
PUSSS & KRRAM ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0