torra händer

Jag har så jäkla torra händer nu förtiden. Jag vet verkligen inte varför?! Jag har aldrig haft det förr, men har börjat få det nu. Är det graviditeten eller vad är det? Jag smörjer mig varje dag och minst en gång om dagen, men det blir lika torrt igen?! Är det fler än jag som drabbas av torr hud nu när våren kommit ochdet är varmare ute? Jag blir så arg!

Hur som helst, har jag och min bror suttit och krängt två apelsiner, gott faktiskt. Och man blir så kladdig av dem också. Sitter och snackar med Hampus på msn just nu, orkar inte snacka i telefon det är jobbigt. Sen så kan man aldrig göra något annat när man snackar telefon för då är man så inne i telefonsamtalet. Ialla fall jag!
Jag kan inte göra mer än en ska när jag snacka telefon och det är skit drygt!
Men annars, hur har er dag varit:)?


en bild som jag gjorde innan idag.. inget komplicerat alls,
men tyckte den blev väldigt fin ändå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0