Trevlig kväll

Kvällen har hittills varit väldigt trevlig faktiskt. Trots att vi inte gjort så mycket så har vi skrattat ihjäl oss och ätit massa skit och snackat en väldigt massa. Var uppe och handlade innan ikväll blev bara massa skit som vanligt, men det är alltid gott med skit. Som sagt när det är helg så är ingenting skräpmat eller skit! Felicia är också här med oss ikväll, Hampus kusin då. Ikväll köpte jag glass och lassange, har precis ätit upp den typ och det var gott:thumbup:. Sen så köpte jag vars en glass till mig, Lina och Hampus. Felicia ville inte ha någon. Hampus ville ha en Ben&Jerry så det köpte jag till honom, första gången han äter det. Men han tyckte det var för isigt. Men han tyckte att den var god ändå men orkade inte äta upp den, utan han åt bara en väldigt liten del.

Vi satt och spelade kort i köket och åt mat samtidigt, och fy fan vad vi skrattade och tårarna bara rann på Felicia. Vi satt och spelade något jävla kort spel som jag aldrig spelat förr, tror det hette High Knäckt, vet inte hur det stavas eller om det ens hette så, men jag gissar på det.
Nu sitter vi ialla fall lugna och tysta och tittar på The ugly truth. Den filmen älskar jag! Den är så jävla bra, har sett den ett x antal gånger men den är lika bra och rolig för det! Haha! Ikväll blir det väl inte mer.
Dock vill jag bara säga att jag saknar min vovve väldigt mycket och min bror! Jag tror jag är knäpp men det är ett beroende, speciellt lilla Teddy som är så söt med hans "tycka synd om mig blick".
Nu ska jag fortsätta att titta på filmen, skriver mer sen. Pussss!





min absolut söta hund. Där ser ni hans sov plats & sov kudde(den hampus brukar ligga på när han sover hos mig och där hampus sover, så det gillar inte Teddy).

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dej!

Grymt sööt hund du har!! :D



Och vikken super fin blogg! :D

Grattis till Graviditeten el vad man kan kalla det :)

2010-04-25 @ 00:06:15
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0