tröttast nu

Nu är jag nog den tröttaste människan i världen skulle jag kunna tippa på.
Nej, men jag är riktigt trött nu efter en hel dag inne i stan tillsammans med mamma, min bror och Teddy. Bussresan gick lite sisådär in, hem var det lite bättre. När vi väl kom in till Lund så bestämde vi oss för att gå med Teddy istället för han tyckte ju inte att bussresan var något vidare. Så vi gick, men han är nog den mest lataste hunden jag någonsin stött på i hela mitt liv. Han blev trött efter varje steg och jag fick bära honom upp och ner hela tiden! Jag blev trött tillslut. Mötet blev inställt, så satt jag och mamma där och väntade! Dålig stil att de inte hörde av sig, fast de sa att det hade gjort det!
Sen stack vi till Stadium för min bror skulle få en ny skateboard som mamma lovat honom, så jag stod ute med Teddy då den stunden. Ja, gud vad många tycker om honom och ger honom komplimanger och han bara tackar och tar imot:). Sen när mamma och bror var klar så ville mamma att jag skulle in för hon hade hittat en fin tröja till mig. Så jag gick in och tittade, men jag tyckte inte de var så fin, men hittade en annan som såg ungefär likadan ut så tog den. Mamma tyckte att jag inte hade kläder som passade mig ordentligt i och med jag växer nu ju, och allting är så tight på mig, och det är inte bekvämt vill jag lova er!
Sen drog vi till Mc där min bror fick sin mat, och jag och mamma åt falafel och så beställde jag en extra kebab också, jag sa ju att jag var sugen. Men falaflen var fruktansvärt äcklig! ALDRIG MER!
Jag är mättast nu, och tröttast också. Ska gp och lägga mig i hyfsad tid idag. Måste vara utvilad för en tidig morgon med skiten. Imorgon har han bott hos oss en vecka, och blir 9 veckor imorgon också! Grattis till min älskling!♥
Ni ska få dagens outfit också snart, men nu ska jag visa tröjan mamma köpte till mig!
Pusssss!♥


Valde en typisk Mayfärg, om det inte finns rosa!

bild innan jag stack iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0