Tv program ikväll?

Jag är super dålig på att hålla koll på vilka tv program det går om kvällarna.
Jag sitter oftast och tittar på MTV bara,
men håller inte heller reda på vilka program som går där.
Utan gissar mig mest fram bara, men det brukar alltid gå något bra program på MTV.
Ikväll när jag ändå är ensam här i detta stora rum vill jag ju titta på något bra tv program.
Vet ni något bra som går ikväll? Ni får gärna tipsa mig om några bra och roliga
så att jag kan ha någonting att göra ikväll.
Känner dock att det kommer att bli tråkigt nu om kvällarna då Hampus inte är här längre.
Men det får ju gå, så farligt är det inte. Snart har jag sällskap av en liten kär hundvalp.
Har ätit kvällsmiddag nu, och Hampus har åkt hem.
Mamma ska äta nu, hon trodde att jag skulle äta med henne igen.
Men ajg fick förklara att jag precis hade ätit ju:).
Så nu ska hon äta snabbt sen så ska vi spela kort igen. Vi har suttit och spelat kort sen imorse.
Det är sjukt roligt, och sen jag som inte kan så många kortlekar så är det ännu roligare när
man lärt sig en ny. Snart kommer min bror också hem, undra hur hans reaktion är nu efter
allt som hänt?! Aja, man får ta och snacka med honom lite. För en sådan mes kan man inte förbli.
Nu skoja jag bara, trots att min bror är lite mesig så är han bra!
Nu ska jag läsa lite bloggar som jag brukar, har inte gjort det idag och igår så
ska se till att göra det nu.
Förresten så har jag gjort om min naglar och målade Hampus också för att jag inte
hade något att göra. Så jag lägger in ett inlägg sen om naglarna.
Pussen så länge!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0