våååren

Nu känns det verkligen som att våren är här, snart kanske till och med sommaren.
Solen lyser in genom fönstret och gör en på så jälva bra humör.
Man orkar känner att man inte orkar äta för att det är för varmt, och det enda man vill ha är glass!
Ja, precis så känner jag just nu.
Var ute och mötte mamma strax innan fyra, men mamma var inte framme då så vi gick till rastplatsen med Teddy och där fick han springa och leka och gräva ner sig. Min bror gick till ån precis intill och byggde bro med hjälp av massa grennar och stenar. Teddy ville också ut till honom, men det fick han inte så han försökte trycka sig igenom ett hål i staketet, men det gick inte för där fastnade hans rumpa. Han har ju blivit så stor nu, men han själv har inte insett det ännu. Haha;)! Sen gick vi till lågpris och handlade, blev lite inför imorgon och sen vars en glass, och idag kände jag för en TWISTER, det är det bästa och godaste man kan äta i varmen. Teddy fick också smaka en bit och han tyckte det var toppen:thumbup:. Sen gick vi hemåt, men vi mötte mammas kompis vid hennes massagesalong och där var också en hund, som var hennes och hennes man som Teddy busade med. Och jag måste säga att han är väldigt busig. Han som är så pass liten jämfört med den andra hunden lyckades att välta om kull den andra. Och så skällde han på den andra och sprang därifrån. Sån mes!
Ikväll lagar vi inte mat, för att verken jag eller min bror är sugna på något. Och mamma äter ändå aldrig något på kvällen. Så idag blir det panpizza om vi är hungriga. Men just nu kränger jag min negerboll, som smakar mumms! Nu ska ni få lite bilder från dagen. PUSSSSAR!♥



Strax innan vi skulle gå ut och möta upp mamma.

min söta bror.

fräscht att bli fotad inne på en rastplats!

Teddy gräver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0