videoblogg?

Rubriken säger nog allt! "videoblogg"
Jag har tänkt på att videoblogga lite här i bloggen.
Dock bara lite då och då, och skriva så som jag gör nu. Men ibland kan det ju vara roligt att få en videoblogg istället för att sitta och läsa massa långa texter osv. Men jag tycker inte om min röst i video och inspelningar, jag hatar det verkligen skit mycket! Min röst har jämt varit så ljus och pippig. Och det är skit fult! Men jag har märkt det nu på sistone att den blivit mörkare när jag hört inspelningarna eller sett videos. Så antagligen beror det på att jag är gravid, då kan ju rösten ändras och man kan få både ljusare eller mörkare och tydligen har jag fått mörkare vilket jag uppskattar lite faktiskt. Men som sagt det kansk dyker upp ett videoinlägg här på bloggen, håll utkik! Men jag är fortfarande inte helt hundra på hur man gör. Om jag ska använda mig av youtube eller videoblogg grejen. Om ni vet hur man gör så kan ni väl skriva ett inlägg och hjälpa mig framåt. Det uppskattar jag verkligen och ni som är så snälla kan ju hjälpa mig. För ibland är jag lite trög av mig. Haha!;)
Jag lägger in lite bilder på Felicia som jag tog igår, hon är en för söt unge!
Massa kääärlek till henne!♥



Sötaste!;*


Kommentarer
Postat av: Miiiaolsen

Gud vad söt bebis :p & jättefin blogg! =)

2010-04-06 @ 23:10:53
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0