vilat middag

Nu är jag vaken från min middagsvila tillsammans med Teddy. Gick och la mig vid lite innan 11 och vaknade vid 13.20, men Teddy sov vidare tills klockan blev 10 i 2 då gick jag ut med honom så han kunde kissa och få friskluft. Nu är vi uppe igen och jag har precis gjort nuddlar, så gott det ska bli. Sjukt länge sedan jag åt det. Teddy fick precis sin lunch, det blev en sen lunch idag i och med han sovit hela dagen. Tänk att han sover bara för att jag sover, och så fort jag rör på mig så vaknar han upp och kollar ifall jag går upp eller omjag bara vänder på mig. Så smart hundar är ialla fall Teddy. Nej, nu ska jag äta mina nuddlar, Teddy är i köket och vill ha mer mat och biter i saker. Vilket han inte får. Men aja, till nuddlarna ska jag nog titta på unga mödrar också!
PUSSAR OCH KRAMAR♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0