15e augusti 2010

Hejsan allesammans:)!

Inte bloggat på några dagar, men jag har min anledningar, och hoppas att ni förstår mig.
Hur som helst, allt bra annars då? Jag mår ialla fall hyfsat bra, bara det att jag åkt på feber och har fruktansvärt ont i huvudet. Vaknade upp mitt i natten igår och frös som om jag hade badat i snö eller något. Hampus tog tempen på mig och det visade sig att jag hade feber, inte konstigt då att jag frös! Men febern försvann igår efter att jag hade vilat och tagit medicin, men det dök upp imorse igen och det var värre. Mamma fick koka vatten åt mig, ta medicin till mig för Hampus hade gett mig fel medicin innan imorse, haha:P!
Nu är det ialla fall ganska så bra, sitter uppe hos mamma och väntar på att hon och Hampus ska komma hem igen, Hampus körde henne till Eslöv, till Thai templet för att hon skulle fixa både medicin till mig och lillan. På tal om lillan så är hon mer än en vecka gammal nu. Hon blev en vecka igår. Måste säga att tiden verkligen går fort, för bara en vecka sedan låg hon i min mage och lät mig se tjock ut, och helt plötsligt är hon ute och växer för varje dag som går! Måste säga att denna veckan som gått har jag inte hunnit vänja mig vid att jag faktiskt är mamma riktigt, det är nya känslor som kommit in i bilden, känslor jag inte visste kändes så, vet jag nu hur det känns. Det har avrit en helv vecka av ren lycka, kärlek och nya känslor! Kan säga att den kärleken jag har till henne är inte alls den samma som jag har till Hampus. Det är inte samma kärlek som man har till en partner som man har till sina/sitt barn. Det har jag fått lära mig att känna nu. Den kärleken man har till sina/sitt barn är en beskyddande kärlek som inte går att beskriva med ord. Nej, gud jag blir så känslig av att snacka om det. det enda viktiga ni behöver att veta är att hon är så vacker, oavsett om hon sover, skriker, gråter eller är glad! Hon är vacker i alla väder:)! Nu ligger hon och sover så jag ska läsa lite andra bloggar och sedan vila själv lite också. Ha det bra så länge!♥



Kommentarer
Postat av: Caroline lindwall

Förstår dig precis, man kan inte förklara hur mycket man älskar dem. Varje dag är ännu en dag att älska ännu mer. Usch jag har blivit så blödig, men det blir bättre säger dem. Grattis till den lilla och lycka till.. Hampus kusin Caroline

2010-08-19 @ 01:05:05
URL: http://www.tildevilde.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0