19e augusti 2010

Tjena läsare♥

Allt bra med er? Med mig är det helt okey. Lite dålig uppdatering nu den senaste tiden, men ni förstår nog varför också. Har knappt tid med att borsta mina egna tänder eller borsta mitt hår, det kanske förklarar en hel del?:) Det är inte lätt att hitta en ny balans, hur man ska göra och hinna med allt på en och samma gång. Men jag ska nog lista ut en så småning om! Mina dagar är den andra lik, fast ändå olik. Det är byta blöjor, mata, nanna och sen samma sak om igen och om igen! Men för varje dag växer hon och kommer med nya grejor. Som en ny grej hon har kommit med nu de tre senaste nätterna är att vara uppe till minst 3 varje natt och störa oss totalt och driva både mig och Hampus till vansine. Men hon är underbar för det.

Hur som helst så sitter vi i vardagsrummet och tittar på Karate Kid nu, faktiskt en bra film hittills ialla fall. Och lillan är hos sin pappa och har precis fått mat och blöjan bytt. Sen ikväll har vi haft besök av både Hampus föräldrar och hans syster och hennes kompis. Trevlig stund med lite samlat folk. Lillan sov hela tiden, men har nu vaknat till liv och tänker absolut inte sova! Hon är ett mirakel som älskar att störa sina föräldrar till helvetet asså, men vi älskar det när det inte blir för mycket;).
Imorgon ska vi nog iväg och handla lite, och sen har jag och Hampus 20 månader, men tror inte att vi ska göra något speciellt. Har inte blivit något speciellt de senaste månaderna nu, så blir väl inget imorgon heller. Hampus ska nog ha en kompis här imorgon och jag hade tänkt åka till Hörby, får se hur det blir helt enkelt. Malmöfestivalen börjar imorgon, och det är lite trist att jag inte kan åka dit. Men jag tillbringar hellre tid med min söta dotter. Nu har jag väl inte så mycket mer att säga, och bild på henne kommer nog så småning om. Men jag vet ut inte om jag vill lägga upp en här när det är många som är inne och läser och kan ta bilderna från bloggen. Men jag funderar på det sen lär ni märka om det dyker upp en eller inte. Kram och puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0