1a augusti 2010

Hejhej bloggen! Förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen på hela dagen, men jag har mina anledningar till det faktiskt! Jag kan säga att min natt började hemskt, magen gjorde ont, jag fick mina första värkar inatt! ORDENTLIGA värkar menar jag nu!! Kändes som det verkligen var dags, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte förklara för Hampus hur det verkligen kändes, oavsett om jag hade försök förklara mitt bästa eller förklarat för honom hur det verkligen var så skulle han aldrig förstå mig riktigt! Det skulle aldrig falla in på honom.. Men jag försökte ialla fall, och sen såg han nog rätt tydligt hur ont jag hade. Han  insåg snart att det var magen som ville mig något, han fråga mig flera gånger om vi skulle åka in, men jag vägrade. Jag sa att det inte riktigt var dags ännu. Jag ville det helt enkelt inte! Och jag vill fortfarande inte det, jag vill vänta några dagar till.. Värkarna kom i jämna mellanrum, och jag trodde att själv att det kanske var dags, men jag försökte att sova. Lyckades blunda, men inte förens 4 på morgonen lyckades jag somna på Hampus bröst. Jag kände att det gjorde ont, men undvek det. Nu är allt okey, och jag har inte fött ännu. Jag lever och har överlevt dagen idag, fast fått vila hela dagen och sovit. Sedan har vi varit bort bjudna till Hampus föräldrar på kräftmiddag, och har precis kommit hem. Lina och hennes kompis Kim följde också med oss. Det var trevligt och gott med paj! Får ju inte äta skaldjur så:). Men det var gott och mycket trevligt! Vad ha ni haft för er denna söndagen då?
Nu ska jag vara lite social mot gästerna här som sitter ovh sjunger Lips:). Hörs senare!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

har ni det ? Är det så pinsamt att svara på den lilla frågan ?

2010-08-01 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0