20e augusti 2010

Goddag bloggen;)

Hoppas att allt är bra med er! Jag lever ännu en dag och känner mig ganska pigg och vaken. Natten var lite bättre, men fortfarande dryg. Haley somna inte igår kväll, men jag släckte lampan ändå för att se vad som hände. Men hon la bara där och lekte med sig själv, och sen somna hon väl tillslut. Fast innan hon hann somna hade jag nog redan somnat. Men i och med att hon ger ljud hela tiden vaknade jag upp för att jag trodde att hon var vaken, men icke det var bara ett falskt alarm;). Men jag kunde inte sova av hennes ljud så Hampus fick lägga sig i mitten och ta hand om det. Ja, lillan sover i vår säng. Hon tycker inte om att ligga i spjälsängen, det är väl lite för stor utrymme i den för henne. Ibland kan hon ligga i barnvagnen, men det är inte ofta hon vill ligga där i. Så istället för att vi ska klödda med henne om nätterna så får hon ligga i vår säng, ialla fall tills hon vill ligga i sin egne.

Hur som helst har Haleys farmor (hampus mamma) tagit ut Haley på en liten runda med vagnen. De har väl snart varit borta en timme. Hon kom och hämtade Haley vid 11 tiden, då var lillan redan beredd på att sova. Hon somnar  alltid i vagnen eller i bilen. Men inte hemma;).
Nu har de kommit tillbaka igen, lillan sov fast har vaknat till liv nu och får mat av sin pappa!
Sådär har ni fått lite information, mer får ni senare idag förhoppningsvis. Vi ska få vårt riktiga internet idag, om de kan ringa någon gång, de ska nämligen hit och installera det åt oss. Sen ska vi iväg och handla lite, så får se hur mycket uppdatering jag hinner med. Men ni får ha en bra fredag allesammans!♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fina ni är=)

följer dig flitigt!

2010-08-20 @ 14:17:25
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Petronella

Guuud vad söt:)

2010-08-23 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0