21 augusti 2010

Hellu!♥

Första inlägget för dagen, men dagen började rätt stressigt! Mamma ringde imorse från sin kompis och sa att vi var tvungna att åka in till Malmö snart innan affärerna hann stänga. Alltså vid möllan. Så ligger jag där med lillan i famnen och tänker; "jaha". Kunde inte ta mig loss, men tillslut fick lägga henne själv. Kan inte säga att hon trivs att ligga själv men hon var ganska tvungen till det. Första gången på väldigt väldigt länge plattade jag håret idag! Hade nästan glömt hur jag såg ut med platt hår, men jag trivs verkligen i det. I och med att håret är kortare nu så var det mycket enklare att platta det. Jag och mamma snacka även om att färga om håret, jag tror jag ska återvända till blond igen. Så som jag var för typ ett år sedan. Men ska ta det väldigt lugnt med färgningen nu denna gången så allting inte ramlar av och är värsta rishögen denna gången. Eller vad säger ni?;)
Hur som helst så passade vi på att gå på malmöfestivalen också i och med vi ändå var i malmö. Måste säga att jag blev väldigt besviken när vi väl kom dit. Var absolut ingenting i år, gågatorna var helt tomma, bara de vanliga affärerna och så. Skit trist:(! Eller är det bara jag som gnäller? Aja, nu ska jag försöka få lillan att siva. Hörs sen! Förresten så är lillan 2 hela veckor idag:)! Tiden går otroligt fort och hon växer så det knakar!! Men aja, hörs sen!♥


Ursäkta för en väldigt dålig bild! Camen arbetar inte med mig alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0