25 augusti 2010

Godmorgon sötnosar!♥

Hur är läget? Sovit gott och drömt fina drömmar? Jag hoppas det. Jag mår bra, och natten har varit helt okey! Kunde varit bättre, men kunde också varit sämre. Inatt vakna Haley en gång vid halv 4 tiden, men somnade om ganska fort efter att hon fick sin blöja bytt och fått mat i sig. Den enda nackdelen är att Haley inte sover i sin egen säng. Och inte i heller sover hon längre i vår säng bredvid mig, utan nu mera på mig! Och gissa om jag kan sova när jag har en liten bebis på mig som jag kan rulla över hur som helst om jag somnar till?! Så de senaste nätterna har jag istället halv sovit, vilket har funkat men gud vad utmattad jag är av att ha henne sovandes så på mig. Hampus sa igår kväll innan vi gick och la oss att han skulle gå upp inatt istället med tanken på att jag inte får sova. Men jag vill ju inte att han ska behöva gå upp mitt inatten och hålla på, när han ska upp och jobba tidigt. Hade varit en annan sak om han började jobba senare, men nu går han ju upp vid 5 redan. Och det räcker nog med att Haley väcker hela huset när hon skriker;). Tänka sig att det finns så mycket ljud och krafter i såna små bebisar, ALDRIG trodde jag det:) Men där ser man. Var i Hörby igår, käka där som vanligt. Mamma lagar nu mera mat åt mig, så jag kan vara nyttig. Och igår så blev det en 30-40 minuters promenad med lillan. Hennes pappa (Hampus) och hans gäng jobbade nämligen i Löberöd igår, och inte var som helst heller utan bredvid dagiset där vi bor. Så vi gick och hälsade på dem. Men innan vi kom iväg åh, gud jag trodde jag skulle dö innan! Aja, hur som helst jag försöker gå ner i vikt nu. Men måste sluta äta godis och dricka läsk vilket kommer bli tufft för mig. Men jag ska klara det! Kräver lite tålamod och så, men det ska nog gå till slut ändå.

Och förresten denna veckan ska våra mobiler komma, än sålänge har de inte dykt upp så får hoppas på att de gör det snart. Hampus har också fått sin mobil såld nu. Tur man kan ha ibland! Aja, nog snackat om det. Nu ska jag passa på att läsa andras bloggar medans den lilla ligger bredvid mig och leker för sig själv och är snäll. Inte alltid hon är det. Men hon fick nyss mat, och blöjan bytt så kan bero på det:) Vi hörs sen! Ha en bra dag♥


Såna här bilder är inte okey att lägga upp, men jag bjuder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0