27e augusti 2010

Godmorgon godmorgon bloggläsare!♥

Sovit gott inatt? Jag har faktiskt fått sova inatt, första natten på länge! Haley var väldigt snäll igår kväll då vi skulle lägga oss. Hon fick mat och blöjan bytt sen la vi henne men då började hon gnälla lite smått så vi tog in babysittern till sovrummet och satte henne där, fast självklart hade vi ställt in den på liggandes. Där la hon tyst och lekte med sig själv. Log smått och tittade runt. Men efter ett tag så såg jag att hon höll på att somna vilket såklart var bra, men jag ville inte att hon skulle ligga där så tog upp henne till vår säng. Hon vägrar fortfarande att ligga i sin egen!! Tydligen är den rätt skrämmande enligt henne:) Aja, nog om det så sitter vi inne i tv rummet nu och jag har disney på, men sitter vid datorn;) Haley ligger i sin babysitter och håller på att somna nu. Har ju gjort alla behoven hon behöver så nu kan hon komma till ro och sova:) Så fort hon somnat ska jag gå och fixa mig. Tänkte ut och gå en runda med henne sen, och sen ikväll när Hampus kommit hem ska vi in till syrran i Malmö så får fixa mig när hon sover, den enda egen tiden jag får. Men vi hörs sen, har inte mer att skriva nu. Ha en bra dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0