2a augusti 2010 - läggdax

Vi är redan inne på andra dagen i månaden Augusti, hur snabbt ska tiden gå egentligen? Hur som helst så ska jag lägga mig nu med min bror, han är trött och jag med faktiskt. Och filmen är ingen vidare heller, ingenting som faller mig på smaken ialla fall. Jag är mer för drama och komedi, men Hampus tycker den är bra och min bror tycker att den är SKIT dålig bokstavligen! Så vi går och lägger oss före Hampus så han får traska in i sovrummet själv sen. Teddy sover redan på tal om sova, HAHA! Jag kan säga så mycket som att jag hoppas att jag får sova inatt, för jag känner att det börjar dra ihopa sig i min livmoder nu igen och det gör ont. Det känns precis som igår natt/morse. Hoppas att det bara är nu och går över när jag lägger mig i sängen! Min bror tror att jag ska föda, men det hoppas jag verkligen inte. Hon får vänta ett tag till kan jag tycka. Aja, sov gott allesammans! Hörs imorgon, god natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0