3e augusti 2010

Tjabba tjena allesammans!♥

Allt bra med er idag då? Bloggar sent idag också, men varit helt seg och sen så har min bror haft datorn också, så jag har inte orkat be om den. Istället har jag vilat en stund. Sitter nu i bilen och bloggar, har datorn med mig. Är påväg till Eslöv nu för att följa med mamma och skriva på kontraktet och sedan så ska vi vidare till Lund och handla och fixa saker. Känner egentligen inte att jag borde sitta och blogga just nu när jag åker bil, för jag vill gärna hålla lite koll i och med vad som helsk kan hända. Är jätte rädd för att syssla och hålla på med saker nu sedan sist vi krockade.. För när vi krockade så satt jag och spelade på mobilen, vilket gjorde att jag inte hängde med över huvudtaget då. Så det får räcka med bloggandet sålänge. Kommer såklart skriva flera inlägg under dagen i och med datorn är med och så har vi ju mobilt bredband vilket är jävligt praktiskt faktiskt!(yy)
Hörs senare ialla fall, ha det bra sålänge!♥


halv drogad bild, tagen i bilen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0