5e augusti 2010

Hejsan bloggen! Idag blev det inte lika sent med inlägg som igår(a). Såg att jag till och med hade skrivit fel datum på gårdagens inlägg, haha! Trött och glömsk, men man håller inte koll på dagarna nu när man går hemma och inte gör något speciellt. Ni kanske förstår mig?
Hur som helst hoppas jag att allt är bra med er, med mig är allt som det ska förutom att jag har hemskt ont i mina fötter, kanske kan det bero på att det har varit långa dagar i stan och sånt skit. Men men, man ska inte klaga! Var hos barnmorskan för en stund sedan, och allting gick bra och såg bra ut. Magen växer och vikten går uppåt:thumbup:! Vi fick boka in en ny tid i fall det skulle vara så att bebisen inte dykt upp tills dess. Men jag hoppas på att den kommer snart, för nu orkar jag inte bära henne där inne längre. Det är drygt nu när det närmar sig slutet, så det känns helt okey om hon kommer ut nu!! Annars då? Ja, typ fyllt i papperna om mammapenningen nu, var nere om Hampus föräldrar och fick hjälp och lite förklarat där. Men även de tyckte att det var lite rörigt och det är det verkligen för försäkringskassan är röriga med allt!! Ja, hur som helst ska jag sluta att klaga nu. Har städat lägenheten idag, ren bäddat, och Hampus har tvättat, eller ja, en maskin i alla fall. Och snart ska jag påbörja maten lite. Känner att det kan vara rimligt att göra det nu, blir köttbullar med potatis och sås till det. Vet inte om mamma kommer hit idag, jag tycker det är rätt kul när hon är här. Lite sällskap och så(: Sällskap dör ingen av, och det får man inte allt för mycket av. Eller jo kanske ibland! Men nu ska jag kika vidare och sedan börja med middagen! Hörs sen!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0